Wolt: Informácie o doručovaní
Gratulujeme ti! Celý náborový proces máš za sebou, a teda…
…môžeš začať doručovať!
Ahoj! S radosťou ťa vítame v našom článku, kde ťa prevedieme základmi doručovania. Sme tu, aby sme ti ukázali, čo je pri doručovaní v poriadku a čo sa radšej vyhnúť. Predstavíme ti rôzne spôsoby, ako môžeš doručiť objednávky, a objasníme ti, ako naša aplikácia funguje. A samozrejme, nezabudneme ťa pripraviť aj na neštandardné situácie a problémy, ktoré môžu pri objednávkach nastať. Sme tu pre teba, takže sa bez obáv pusti do čítania!
Vyžiadanie výbavy
Ak ešte nemáš kuriérsku výbavu, môžeš si ju vyžiadať teraz.
Pri žiadosti nezabudni uviesť svoje osobné číslo kuriera (ID), ktoré nájdeš v poslednom maily, alebo tiež v aplikácii v sekcii Financie -> Aktuálny zostatok hotovosti.
Prosíme, o výbavu žiadaj iba 1 krát!
Aké sú základy doručovania?

Idem do reštaurácie, keď je v aplikácii "jedlo pripravené" alebo 0 minút.

Komunikujem s obsluhou, nahlásim číslo objednávky.

Vykonám kontrolu, či som prevzal správnu objednávku.

Prečítam si poznámku, poprípade kontaktujem zákazníka.

Objednávku doručujem vždy v kuriérskej taške.

Overím si meno zákazník, poprajem krásny deň a dobrú chuť.
Ochrana osobných údajov
Netreba zabúdať na to, že počas doručovania je potrebné dbať na ochranu osobných údajov zákazníka.

Nekontaktovať zákazníka prostredníctvom sociálnych sietí.

Nevracať sa späť na adresu zákazníka

Nedoručovať v prítomnosti tretej osoby

Neukladať si dáta zákazníka
Režímy doručovania objednávok
Je na Tebe, aký spôsob doručovania si zvolíš
Režím samostatných objednávok – V rámci vymedzeného času doručuješ iba jednu objednávku a po jej doručení môžeš ísť kedykoľvek offline
Režím spojených objednávok – systém Ti automaticky prideľuje objednávky. Doručovať môžeš z dvoch a viacerých prevádzok.

Ako funguje partnerská aplikácia?
Ísť online – Po potiahnutí prstom doprava sa v aplikácii zapneš a budeš dostávať objednávky. Akonáhle budeš online, je dôležité mať aplikáciu stále zapnutú.
Financie a zárobky – V tejto časti nájdeš prehľad o Tvojich zárobkoch a ďalšie informácie o doručovaní, ako napríklad počet objednávok
Podpora – V prípade akýchkoľvek problémov alebo otázok súvisiacich s doručovaním sa neváhaj ozvať dopore.
Web pre kuriérov – Cez túto sekciu sa dostaneš na web pre partnerských kuriérov, kde nájdeš všetky potrebné informácie.


Pri prijatí objednávky sa Ti v aplikácii zobrazí:
- Názov a adresá reštaurácie
- Anresa doručenia objednávky
- Celková vzdialenosť
- Odmena za doručenie objednávky
- Tlačidlo prijať a začať
- Tlačidlo umožňujúce odmietnuť objednávku
Viac informácí ohľadom procesu doručovania nájdeš na webe pre partnerských kuriérov.
A čo v prípade netradičných situácií?
Počas svojho doručovania máš neustále k dispozícii tím podpory, ktorý môžeš kontaktovať kedykoľvek cez chat v Tvojej partnerskej aplikácii.
Je ešte niečo, čo potrebuješ vedieť predtým, ako začneš doručovať? Nie?
Tak neváhaj a poď online!💙
